Oni koji danas napadaju auto-put već su imali priliku da se pokažu dok su bili na vlasti i za to vreme izgradili su nekoliko kilomnetara auto-puta i Most na Adi bez pristupnih saobraćajnica, a koji je svečano otvaran čak nekoliko puta, rekao je za "Novo jutro" glavni i odgovorni urednik "Informera".
Vest o novoizgrađenim, ali i najvljenim auto-putevima od izuzetnog je značaja za celu Srbiju, kaže Dragan J. Vučićević, glavni i odgovorni urednik "Informera". Još 1945, kako kaže, govorilo se o potrebi izgradnje moderne saobraćajnice brzog tipa prema zapadnoj Srbiji.
Još tada se govorilo o tome, a ostvarili smo 74 godine kasnije. Čekalo se ovoliko jer su vlasti bile nesposobne i jer su vladali uvek oni kojima je bio preči lični džep od državnog budžeta. Prethodna vlast krenula je u izgradnju auto-puta prema Čačku i to u kampanji 2009/2010. godine. Za tri godine koliko su bili na vlasti napravili su čak 12,5 kilometara puta – priča Vučićević i dodaje da se nakon smene vlasti krenulo u intenzivniju izgradnju tok auto-puta.
Kaže i da je deonica Ub-Lajkovac, koju su gradili Đilas i Tadić, morala skoro potpuno da bude srušena, kako bi se ispravio auto-put pravljen od gline.
- Rađeno je nekvalitetno, a sve da bi se uzele pare i da bi se hvalili kako grade auto-put. Sada ti stručnjaci drže lekcije oko “Miloša Velikog”, nazivaju ga “takozvanim” i smatraju sebe većim stručnjacima. Kada jesu, zašto oni ne izgradiše auto-put – zapitao je Vučićević.
Dodaje da im smeta što se zove “Miloš Veliki”, pa je tako Zoran Živković juče izjavio da Miloša Obrenovića niko nije oslovljavao sa “Veliki”.
- Kakav je nama čovek bio premijer, dobro je da ova država i postoji! Predstavljaju se kao veliki stručnjaci, elita, vlasnici izvanrednih diploma, a ne znaju da se glavna ulica u Beogradu zvala Miloša Velikog – kaže Vučićević za Pink.
Ističe da je država postala poštena, da je skupila novac i da će biti i za nove auto-puteve.
- Državna kasa nam je u plusu. U njihovo vreme bila je u manjku iako ništa nisu gradili i radili. Đilas je izgradio most na koji niko nije mogao da se popne, a otvarali su ga sto puta – kaže urednik “Informera”. Ističe da se ovaj put čekao 74 godine, da je na Ibarskoj mnogo ljudi poginulo i da danas konačno imamo bezbedan auto-put.
Kaže da napadaju sve one koji vide rezultate, koji su zadovoljni putevima i napretkom generalno. Među napadanima su u poslednje vreme Nenad Jezdić i Goran Bregović. Ističe da je napredak neosporan, da ga potvrđuju Svetska banka, Fajnenšel tajms, zapadni lideri…
- Sada ovi stručnjaci osporavaju uspeh. Oni znaju, a Fajnenšel tajms ne zna! – kaže Vučićević za Pink. Podseća da je Srbija 2012. bila pred bankrotom, jer je budžet bio prazan. Danas se mnogo gradi, mnogo je investicija, turista…
Kaže da će biti izgrađen i auto-put "Vožd Karađorđe", moravski koridor i ništa, kako kaže, pojedincima ne valja i smatraju bacanjem para.
- Šta je loše u tome da se spoje delovi Srbije auto-putevima? Ovo je zaista fenomen i ne znam za sličan primer u svetu. Ne verujem da je neko na tako radikalan i glup način protiv napretka svoje zemlje - rekao je Vučićević.
Kaže i da bi svaki normalan opozicioni političar rekao "svaka čast".
Ceo razgovor sa glavnim i odgovornim urednikom "Informera" pogledajte u nastavku: